Sunday, January 4, 2009

Tak tau nak letak title ape

- penah x korg rasa cm benci sangat dengan seseorg?
- penah x korg rs biarla org itu tidak wujud dpn korg selama2nya?
- penah x korg rs tension yang teramat sgt bila saat terjumpa org itu?


ketiga2 perasaan itu sedang aku alami skrg ni.just dun want to mention his/her name.
skrg ni aku mmg xbleh nk nampak muka,dgr suara,nampak barang2 org tu.once bila nampak/dengar je ketiga2 perasaan kt atas tu trus masuk dlm diriku.
ksg2 tension aku dibuatnye.
nk nangis pn ade.
tp sapela aku ni dimata dia.bila susah barula nk cari aku.kalo x,suka2 ati je nk maki2 aku.
ko ingat ko tu sape?!!
ko ingat aku xleh nk wat bende yg lagi bagus dari ko?
sedarla diri ko tu sket.
aku xtaula nk luahkn perasaan ni kat sape.
sabar aku ni ade hadnya.tp aku rs, had kesabaran aku ni dh sampai max.
tgu masa je utk meletup.

6 comments:

nurulshima said...

iylia, relax k...marah sgt ek, but i guess 'dissappointed' is a better word to describe ur condition now..tk thgs easy ya

missy suzi said...

rilek r iylea..
pe nih?gado dgn sape wei?

.elnadia. said...

weh.ko marah sape?sape pulak yang berani berdajal dgn ko ni.cis.


anyway,bersabar la iylia.just ignore your feelings.sape die yang nk buat ko rase sedih?die tak de hak nk pengaruhi feelings ko.biarkan die dgn dunia die.

IyLia said...

yg problemnye, once aku nmpk muka dia je trus rs nk mengamuk je. geram btol!!

dahlianae said...

wah 1st time aku tgk ko cmni. meh baling c4 kt dia, bia jadi cm altantuya ekekeke

farah said...

makhlok apekah yg menyakiti ati ko?sabar byk2.jangan layan sgt the stupid dem2 tu..

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.