Wednesday, February 18, 2009

Award from Dayang


Award ni aku dpt drpd Dayang. Dia ckp ni birthday present aku.
Thanks Dayang. Btw,sila jgn lupe besday aku. masukkn dlm reminder hp k!
FYI, Dayang ni adalah ahli 'plasenta'. Dia jgk adalah room mate aku ms sem khas n housemate aku ms kt utem. 3 years kitorg ddk bsame dlm 1 rmh. Dia ni suke masak2 esp jemput2 kentang.

Actually ni first time I got the award.huhu..selama ni tgk blog org lain yg dpt award je.

Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!



10 fakta/hobi saya..

1) Saya suka dance. dh lame aku xwat aktiviti ni since abes matrik. bdn sudah naik ni. rs cm kne wt sumting.maybe aerobik.

2) Aku suke membaca.xkesahla bahan bacaan jenis pe pn. tp skrg nih tgh addicted dgn Little Black Dress Collection. Ni akibat penangan novel Dayang yg penah aku bc. trus jatuh chenta dgn lil black dress.

3) kadang2 aku suka gak drive sorg2 pastu bjalan je xde arah tujuan. korg msti igt kalo aku wt cmni, msti nk releasekn tension or ade prob. tp salah sangkaan anda semua. ni mmg hobi aku.bjalan tanpa gangguan orang lain.

4) Hobi terbaru, pg window shopping/ shopping sorg2. since kt rmh aku pn dh xde org, aku tpakse la pg shopping sndri. nk jmpe member pn jauh2.

5) Memasak pn one of my favourite. since kecik lg dh berani try main masak2 kt dapur.kalo tkena minyak pns je pura2 xsaket.haaha..

6) Power cermin mata aku ni makin meningkat. aritu br je pg check n the result was bad. approximate 6++

7) Disbbkn oleh itu, saya telah mengamalkn diet yg agak ketat. Sayur-sayuran mesti ade dlm setiap meal esp ulam2 yg fresh n carrot. kadang2 saya xamik pn ikan/ayam/daging. juz nasi sket n sayur yg sgt banyak. hopefully leh tolong mata saya jd baik

8) saya rindukn si dia...ehehhe (ni boleh ke?)

9) owh..aku sudah ngantuk..pnat dh mata ni asyik dok ngadap pc je dr pagi td

10) time kasih la cik dayang sbb kasi award ni kt aku.

pemenang award ini ialah:
1) Emmy
2) Cheda
3) Ain
4) Ronnie
5) Sayda
6) Xaem

2 comments:

elnadia said...

no 10 tu fakta ke kirenye?? hahahaha.

patut lah ko mmg terer masak2 kan iylia. kecik2 dah brani main masak2. aku pon main jgk,tp kt luar rumah. masak pasir. aci? haha.

nurulshima said...

award ek..hehhe

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.