Saturday, May 30, 2009

Jariku terluka di pagi Sabtu

Disebabkan naktunjuk skill potong bawang ala2 chef, nasibku telah menjadi sangat malang di kala pagi sabtu sbb tanpa disedari, sebatang pisau telah berjaya menghiris jariku yang tersangatla comel ni.

sakit betul.dh lama xterkena pisau ni.rasa2nye last skali masa skola rendah. tp masa tu still terkial2 lagi pegang pisau. ni dah kira cam ala2 chef potong bawang still terkena jgk :(

Sebenarnye tengah tolong ayah aku masak. ade org order pagi ni. sebab tu la semua bende kene buat laju2 smpai la jari ni jadi mangsa.ehheheh :P

Jari hantu sebelah kiri ni yang jadi mangsa.


ok..bubye...

5 comments:

nadia nazifah said...

aku pon dah lama tak terluka jari. ala tak apa iylia. sekali sekala buang la sikit darah tu. ehehehehe :p

ps: ntah2 ko mmg dah jadi chef skrg kan? tinggal aku je xreti masak. sume bibik punye psl la ni. ahahaha :p

stormz said...

Noddy, tiap2 bulan darang aku kne buang.
wakakakakak

Ape kata ko xpyh suro bibik masak..msti ko blh jd chef kt rmh :)
Aku jd chef utk family je.utk org lain xreti

stormz said...

*darang ->darah
haha

Noshi said...

Iylia, nnt orang makan lauk tu jd Raja Bersiung. :)

stormz said...

noshi,
tu la psl..nnt diorg klua siung sbb rs sdp sgt aku masak.heheh :P

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.