Thursday, May 28, 2009

Khasiat Teh Hijau

Entry hrni adalh entry kesihatan lagi ye. Blog aku ni sebenarnye xfocus satu bende je. ape yang aku rasa aku nk share dengan readers akn aku blogkn utk korg semua :)

Hari ini aku nak cite sket pasal teh hijau @ green tea /hihi


Teh Hijau ni mrupakn teh yang terbaik untuk kulit and bagus juga bagi menghalang kanser usus terjadi kpd kita. selain itu juga teh ni juga mampu mengurangkn masalah kerosakan kulit akibat cahaya matahari yg terik tu. cuba korg tgk ade certain produk kecantikn ade unsur2 teh hijau sbb diorg tau teh hijau ni byk khasiat utk kecantikn kulit.

Teh hijau ni juga dpt mengurangkn kedutan kt muka korg, masalah kulit x tegang dan pelbagai lg masalah penuaan kulit sbb teh hijau ni melambatkn proses2 tu semua :D
1cawan sehari sudah memadai setiap kali pengambilan teh hijau. Teh ni sebaik2nye di minum tanpa gula ye :p Kurangkn gula dlm setiap pengambilan makanan & minuman korg.

Teh hijau ni sebenarnye lebih sesuai untuk org yang pentingkn kesihatan dan x seswai untuk korg yg pentingkn rasa dlm hidangan sbb teh hijau ni rasa tawar n payau sket.
Biasela..makanan n minuman kesihatan biasenye kurg sedap sket rasanye.heheheh /wahaha



p/s: Aku adalah penggemar green tea ni especially with jasmine flavour.best2 :)

No comments:

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.