Thursday, June 11, 2009

Mukaku dah gelap

Title tu adalah benar. Muka aku ni dah gelap hasil daripada perjalanan di terengganu n kelantan. Cuaca tersangatla panas sampai boleh bakar muka aku ni dalam masa 3 hari.

sampai2 opis je tadi, ofismate aku tego. Apsl muka ko ni gelap sangat?ko pegi main pantai ke?ke ko xsihat?ke ko ni dah gain weight sbb nmpk cm sembab muke tu.

Macam2 soklan klua dr mulut diorg. aku malas nak jawab. cakap je kene matahari. kulit xtahan dengan matahari.

kalo korg nak tau, muka aku ni ade 2 tone. 1 cerah n 1 lg sangat cerah. masa form 4 dulu aku masuk kadet. so tiap2 hari terpakse berjemur tengah2 panas sampai terbakar kulit muka ni. It takes time to pulihkn n putihkan balik kulit muka aku ni. smpai sekarang ni still xok lg. ni dengan sunburn terbaru, makin lambatla aku nk cerah balik.

2 comments:

[ Goodbye zuLL ] said...

gelap @ cerah. gunakan fair n luvely. [ iklan berbayar ]

stormz said...

Fair n luvely?
em, mungkin blh try

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.