Monday, July 6, 2009

Cupcakes


Cupcake ni antara side menu for kenduri arwah yang di adakan semalam. laju jugak cupcake ni abes. dahla saje2 buat for trial, mnela tau kot2 lepas ni ade org nak order cupcake plak from us. Cupcake ni bukan aku yang buat.heheh..

Add Image
I just kasi instruction to my sis what kind of cakes, colors n the design. Dia yang buat from A to Z. Actually dia ni student hotel katering n the cupcake project last nite is one of her experiment. Jangan ingat aku xreti buat ye..since kecik aku dah reti masuk dapur n buat macam2 jenis cake n cookies. :)



I bought dis book last week sebab memang dah lama aku nak blaja buat cupcake, icing n design. Ni salah satu source la. tp semalam memang xsempat nak buat sebab tugas aku adalah mengemas rumah. Buku ni quite good for beginners. resepi sangat simple n i think semua orang boleh buat. Sape2 yang nak belajar, bolehla beli buku ni. Aku beli kt MPH n the price pn xmahal, RM19.90 je.

p/s: rasa kek ni ok. not bad. ade yg nak try?

No comments:

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.