Wednesday, July 8, 2009

Menghabiskn waktu senggang

Hi korang..arini aku cuti.patutnye nak kena buat sumting, tp cancel plak. huh! macam2 perangai orang sekarang ni. disebabkn dah cuti arini, so boringla kalo dok rumah je. so aku decide dengan my sis nak pegi tengok cite transformers.padahal dah lama cite tu tayang tp slalu xbkesempatan nak tengok. 
Pukul 10 trus kitorg redah Alamanda tu. lengang je pagi2 xde orang lagi. pastu terus bdesup turun kat GSC. wow!!xde org la kt gsc.kaunter pn baru je bukak. so apelagi, sampai kat kaunter trus terkeluar ayat cmni:

me: em, pagi2 ni ade movie ape ye? (padahal dh tau ade cite pe pagi ni :) )
cashier gsc: ade ice age n transformers dik.
me: owh..kalo camtu nak tgk transformersla. nak 2
cashier gsc: ok. rm14
me: tq

There u go!! lengang je masa tengok movie. adela dalam 3-4 row yang penuh. boleh tengok dengan aman tanpa gangguan budak2 menangis n bising :)

4 comments:

Nadia Nazifah said...

peh best gile tgk xde org hahah. aku tgk aritu duk row ke-2. lenguh tengkuk aku.

stormz said...

mmg skt tengkuk pn noddy ddk 2nd row.nk mdongak tgk movie

Syen said...

siut lah.. aku pun nak gak tengok lagi.. hehehehe

stormz said...

syen, pgla tgk.pg pagi2 time org keje.leh tgk dgn aman damai.xde sore bdk2 nanges ke hape

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.