Thursday, August 27, 2009

Korg pandai main ni tak?


Pernah x korg tengok benda ni?



Ni merupakan salah satu jenis permainan yang boleh dimainkan seisi keluarga dr umur 3 - 99 tahun. Name benda alah ni adalah HIQU.



Ada 4 jenis bentuk blok kayu yang berbeza. ada 100 jenis bentuk yang korg boleh buat menggunakan HIQU ni.

Game ni sebenarnye boleh test korg punye IQ whether IQ korg tu tinggi ke x. Kalo kurg fokus, masa korg untuk buat bentuk yg simple pn akan jd lama.



Aku dh try main bende ni. So far, no1 - 10 laju jgkla aku buat.hehehe ;p



Korg pn boleh try main online. tp kurg syok sket sbb leceh nak pusing2 kn kayu tu.
Try la main kt sni.

Akak2 ofis aku semua addicted main benda ni. aku pn kira dh masuk skali la. berbaloi beli HIQU ni drpd beli benda2 yg xberfaedah yg lain.

Ada sape nak beli? aku blh tlg belikn.

5 comments:

shoot_syuhada said...

dlu mse kecik2 aku prnh main...lbh krng r cm ni...tp bnde tu bkn kayu...

Nadia Nazifah said...

nnt ade mase aku main. hehe. konon mcm busy je aku ni. aku mmg busy pon. busy menjahit. tp tentulah bukan menjahit cam dyg.

nnt kite lawan jom iylia! :p

stormz said...

shoot: mebi tu yg plastik pnye kot

Noddy: ko mjahit pe?tunjukkn hasilnye kt aku.hehehhe

selimut patchwork said...

masih boleh belikan lagi ke?? berapa harganye?

stormz said...

@selimut patchwork: hi, sy rs uncle tu still jual. harga not more than rm10 but kalo beli byk can get more discount.

nk sy belikan ke? can email me the details to: iyliafarhana[at]gmail[dot]com

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.