Thursday, September 17, 2009

Saya mau berhari raya dan juga mau berkonvo

macam yg korg semua tau, raya tinggal bape hari je lagi..nak pegi jalan2 rumah sedara mara, makan2 of course la kn. tapi raya kali ni cm sunyi sket. almaklumla nenek aku kn baru meninggal dunia last weekend.

Mak saya dh xde, Nenek n atuk sblh ayah dah xde, atuk sblh arwah mak pn xde. tinggal nenek sblh arwah mak je. tu pn dia sakit tua. xleh bjalan..

Raya ni just ada Ayah n adik2..uwaaaa!!!sedihnye..keluarga semakin mengecil

1minggu lepas raya, ade majlis konvo for me :)
can't wait!!!dah dekat nk 1tahun keje barula skrg ni nk konvo. nak jmpe member2 lame..bsuka ria jap smbil bgosip.hahhahaha

Kalo ade sape2 yang terbaca blog ni n teringin nak dtg ms konvokesyen aku nnt, korg semua dialu2kn datang. bawak bunga skali tau utk aku.-->bajet dikenali rmaila ni kunun2nye

Date: 4 Oct 2009
Venue: Dewan besar Utem, Melaka
Morning Session

No comments:

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.