Wednesday, October 28, 2009

Terjebak dengan Farmville


Nampaknye aku ni dah terjebak dengan FARMVILLE. Balik dari keje je, mesti dok mengadap pc lg. hehhe..abesla rosak mata ni ;p

Pagi2 sampai ofis, aku g tanam pokok2 dlu.malam, baru dapat harvest.
ni pengaruh orang2 kat opis yg dok main game ni tiap2 hari.

Korang jadila neighbour aku!!

4 comments:

farah said...

aku main barn buddy iylia. mcm lagi best je..hikhikhik

stormz said...

barn buddy best ke?
nnt aku try.sila invite aku farah

KizZ said...

Hi...Try main game Plant versus Zombie,leh donlod kat tenet.Best..Kena tanam-tanam pokok pakai Kad untuk kalahkan zombie2 yang cuba untuk menyerang rumah anda..Kat kolej hampir 74.5% budak-budak terjebak dengan game ni..gile ah

stormz said...

@KizZ: hi Kizz.best ke game tu?will try to dnld n play dat game.thanks 4 sharing d info

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.