Friday, November 13, 2009

Oh My Gucci!





"Apa yang akan terjadi bila mangsa dan pemburu sama-sama terperangkap di atas kapal percutian mewah? Dua orang gadis pisau cukur, Bella dan Intan, bertembung dengan tiga orang Datuk, tiga orang isteri Datuk, dua orang anak Datuk, seorang detektif dan seorang peminat setia Bella. Siapakah yang memburu dan siapa pula diburu? Dalam pelayaran yang penuh kejutan dan kelucuan, apa pun boleh terjadi! Temui "PISAU CUKUR" di pawagam 2009."


Overall, cerita Pisau Cukur ni memang bestla. Memang nampak diorang berdua tu pisau cukur. Dalam setiap oercakapan diorang mesti terselit barang2 yang berjenama. Supposenye diorg nak cakap "Oh My God" Tapi perkataan GOD tu ditukarkan jadi "GUCCI,DIOR,PRADA,COACH,LUIS VUITTON".

Dalam cite tu, Bella@Maya Karin masuk pertandingan SIAPA NAK KAHWIN JUTAWAN. Nampak sangatla dah jadi Pisau Cukur kat situ. Intan Mastura@Fazura plak jadi personaliti TV yang cun. Siap ade sugar daddy.

Aku recommend kat sape2 lagi yang belum tengok, silalah pergi menonton pisau cukur.sangat berbaloi! Boleh la nak ilangkan tension2 lepas kerja :)


2 comments:

Anonymous said...

ko ni cepat aje gi tgk wayang bile kuar cite baru. aku tade geng nk ajak gi tgk wayang. hwaaaa!

yai balik hujung bulan ni. cam x sempat je. plus, yai xsuke tgk cite melayu. ei ei ei!

-NODDY YG MALAS NK SIGN IN-

stormz said...

aku boringla dok rmh.kalo aku xangkut adk aku tgk skali,aku g sorg je.boring gile kt sni.kwn jauh2

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.