Wednesday, December 30, 2009

I'm Broke Already!

Suspen x tengok title aku?

Ni la sebabnye nape aku jadi camni.hahaha



Ni la penyebabnye. Gara2 JCard Day kat Jusco Cheras Selatan aku dah pokai sekarang ni. xmasuk lagi bulan 1 dah xde duit.huhuuhu

Punyela rambang mata kat sana. rasa cam nak beli je semua benda kat situ. nasib baik ayah aku ajak balik cepat, kalo x memang licinla duit kat akaun aku.


 
 
see..punyela bersesak2 kat sana tapi harusla sanggup nak tempuh juga.napsu2!
sesakali xpe kan..bukannye slalu camni pun.hehe



Nampak x kat belakang aku tu botol2 kosong tersusun?tu sebenarnye xmas tree. diorg buat gune botol kosong je. bagus gak diorg ni. recycle semua bende2 tu :)

2 comments:

Nadia Nazifah said...

ape yg ko beli iyliaaaaa
aaaa beshnye shoping! XD

stormz said...

bli bj.bosan pkai yg lame2 ni.
pastu mstila kne klua duit utk adk2 aku yg lain.

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.