Friday, April 23, 2010

Blog ni dah ada Badge


Nampak x korang badge kat atas tu? Blog aku sekarang ni dah ade badge :) Weeehuuuu!!! ;) Memang dah lama rasa nak buat badge tu. Tapi sebab vitamin'M-A-L-A-S' tu terlampau banyak kat dalam badan ni, so sampai sekarangla xjadi2 lagi badge aku tu.

Kalo xsilap la last 2 weeks aku ada perasan azfar90 ada bukak 1 topik kat forum Geng Blogger - PERLUKAN LINK BLOG ANDA UTK DIJADIKAN LENCANA. Mula2 baca rasa cam malas je nak kasi link blog bagai yang dia mintak tu. Tapi bila tengok hasil2 badge yang dia dah buat tu, terus rasa cam berminat la plak.

Ni la hasilnye lepas azfar90 edit. So sape2 yang rasa nak ada badge cam aku tu, better korang terjah blog azfar90 or pegi je kat forum Geng Blogger - PERLUKAN LINK BLOG ANDA UTK DIJADIKAN LENCANA

Thanks azfar90. Saya sangat suka dengan badge ni :) 

3 comments:

sebelas said...

lawa lencana tue :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

stormz said...

@sebelas: tq. sy just ks pic je. dia yg edit

Azrul Hisham said...

salam tuan umah...saya dah letak blog badge kamu yang azfar90 buat kat blog saya :)

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.