Thursday, May 27, 2010

Rajinnya Aku Hari ni

Wah2..title entry cam xboleh blah la pulak. Macam memuji2 diri sendiri.hahahahah
Ops..mesti korang xpaham kan?

Pagi tadi dengan rajinnya aku masak breakfast sendiri. Bukan untuk aku sorang je tau...tapi untuk orang2 kat department aku. Tiap kali orang masuk pantry je, aku offer diorang makan hasil kerajinan aku masak pagi tadi.

Mula2 pakat dengan sorang akak ni just nak masak untuk kitorg berdua je. Tapi cam xsedapla plak nak bawak untuk 2 orang je,so aku pun masakla lebih sket. Dapatla jugak orang lain merasa.

Eh2, lupa plak nak bagitau korang aku masak ape pagi2 tadi. Aku masak nasi lemak :)

- hasil penculikan dari Google -

Gambar nasi lemak yang aku masak xsempat nak snap sebab laju je habis :) Ni 1st time ok aku masak kasi orang ofis rasa. Respon memang bagus. diorang cakap sedap.hehehe :)

2 comments:

Nadia Nazifah said...

bangga kan org puji hasil masakan kite. heee :D tahniah iylia!

stormz said...

of cosla bangga.bknnye sng aku nk ks org lain rs food aku msk :D

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.