Tuesday, June 29, 2010

Hanya Tulisan Sahaja

My last entry was on 16 June which is last 2 week. Nampak sangatla busy and xsempat nak update blog. Kat ofis kerja makin menimbun2 and dateline sangatla pendek since I'm working directly with the manager from other department. Boleh kata tiap2 hari dia naik atas n tanya progress kerja. Oh ye, department aku ni makin lame makin sket je orang. Ramai blah pergi tempat lain.Bila la turn aku plak ni..

Balik rumah, kalo xterlampau penat sangat aku malas nak online n just duduk depan tv je. Kadang2 after maghrib terus terlelap n terjaga plak tengah2 malam sebab belum solat isyak lagi.huhu..tu memang penat sangat2 la.

Kalau ada order choc, aku pergi siapkan choc dulu before tido. Usually aku buat choc dengan my sis. Kalo ada katering, kenala tolong2 ayah aku dulu before tido. Potong2 pape yang patut untuk jadi bahan nasi beriani, laksa, mi bandung blablablablabla...kalo korang nak rasa kena datang rumah ;p

Last 2 week jugak aku ada pergi Kelas Coklat kat Seri Kembangan. Kelas ni more on camne nak produce homemade choc for business. xsempat langsung amik gambar dalam kelas tu sebab terlampau fokus xnak kasi choc keras bila angin kuat masuk dalam rumah.

Oh rasanya aku dah gained another kg :( macam mana nak melawa pakai baju cantik2 kat wedding kawan? -->eh2, sejak bila aku jadi weight concious plak ni??

No comments:

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.