Saturday, July 3, 2010

Budak Tadika dah pandai buat 18SX

Bunyi ghairah dari bilik


KUALA LUMPUR: Umur baru mencecah empat dan lima tahun, tetapi dua kanak-kanak perempuan bersaudara sudah pandai melakukan aksi lucah sesama mereka sebelum perbuatan tidak senonoh itu disedari ibu seorang daripada budak terbabit.
Menurut sumber polis, kejadian memalukan itu berlaku Ahad lalu di sebuah pangsapuri di Ampang di sini, apabila kedua-dua kanak-kanak yang layak digelar budak tabika itu ditinggalkan di bawah jagaan nenek mereka.

Pada kira-kira jam 5 petang, ibu seorang daripada kanak-kanak terbabit yang baru pulang dari pasar raya diberitahu adik perempuannya anaknya sudah pandai melakukan aksi dan perbuatan lucah bersama sepupunya.

“Wanita itu terkejut dengan kata-kata adiknya dan pada masa sama, dia sendiri terdengar bunyi mengghairahkan dari dalam bilik sebelum bergegas membuka pintu,” katanya.

Menurut sumber itu, sejurus membuka pintu, ibu kanak-kanak terbabit terperanjat apabila mendapati anaknya yang baru berusia lima tahun sedang tidur sambil berpelukan dan bercium dengan sepupunya yang berusia empat tahun dalam keadaan mengghairahkan.

“Melihat aksi menjijikkan dua kanak-kanak terbabit, ibunya memarahi dan bertanyakan anaknya siapa mengajar kelakuan tidak bermoral itu. Anaknya memberitahu semua perlakuan itu dipelajarinya daripada seorang kanak-kanak lelaki berusia lapan tahun yang juga anak jiran mereka,” katanya. (sumber dari Metro)

Iskiskisk... apalah nak jadi dengan budak2 sekarang? budak tadika pun dah memandai buat2 benda xsenonoh. Xtau la nanti kalo diorang dah besar macam mana :(

5 comments:

Snoop said...

Nauzubillah... ape nak jadi dgn dunia sekarang.. if ibubapa bg didikan cukup pun diorg leh pula terpengaruh dengan rakan-rakan.
Ape nak jadi ....

fyra said...

kecik kecik dah mcm 2
besa besa mcm mane lah pulak
;(

bungeCENGKEH said...

Silap ibu bapa yang mendidik... anak2 kecil mengambil teladan daripada apa yang mereka lihat seperti mana ibu bapa mereka lakukan

nurulshima said...

gile la bdak2 zaman skang

Mama Adam said...

ngeri sangat bila baca berita macam ni. zaman dah berubah

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.