Friday, July 23, 2010

Mesin Cuci Badan Lembu




STOCKHOLM - Sebuah syarikat di Sweden mengeluarkan mesin yang membersihkan lembu mirip mencuci kenderaan, lapor sebuah akhbar semalam.
Mesin itu boleh meningkatkan penghasilan susu sehingga 3.5 peratus dan ia mampu memperbaiki pengedaran darah dan menghentikan pembiakan penyakit pada haiwan ternakan.
Pengeluar mesin itu, DeLaval menyatakan rekaan tersebut merupakan berita baik buat golongan penternak.... (sumber: Kosmo)

Uishh..macam2 sekarang ni. Siap ade mesin untuk cuci lembu plak. Teknologi semakin berkembang. Korang boleh baca dengan lebih lanjut pasal cerita ni kat Kosmo

2 comments:

sarah shafie said...

utk cuci org tk nk buat ke??hehe

n@m@n said...

mesti lembu tu rasa best time kena cuci..haha

Entri terbaru chekgu

nak header percuma tak?

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.