Tuesday, August 24, 2010

Who is she?

fromFizah Abdullah
reply-tofizah.abdullah12k@yahoo.co.uk
to
dateThu, Aug 19, 2010 at 2:06 AM
subjectAssalamualaikum,
signed-byyahoo.co.uk
hide details Aug 19 (5 days ago)

Salam Sejahtera,

Firstly my name is  fizah abdullah, Im also from Malaysia. Dan sekarang menetap dan bekerja di United kingdom. Saya bekerja dengan galadaricapital company.

Maaf jika kedatangan email saya ini membuat anda salah faham. Ini kerana menerima email dari seseorang yang tidak di kenali dan juga mungkin anda tertanya2 bagaimana saya dapat email address anda. Terus terang saya katakan, Saya dapat email anda dari internet.Apa pun Saya tidak memaksa anda mempercayai email saya ini. Terpulang bgaimana anda hendak menilai setelah memahami isi kandungan email saya ini.

Untuk pengetahuan anda saya ingin menawarkan usul perniagaan kepada anda. Itupun jika anda berminat. Ini kerana syarikat saya bekerja sedang mencari pembekal tetap untuk membekalkan produk yang di panggil "SILICON OIL kepada syarikat kami.
Product ini digunakan syarikat untuk PERKAPALAN. Jika anda berminat mungkin kita boleh share information yang saya dapat dari bekas pembekal syarikat sebelum ini, dimana beliau mendapatkan bekalan produk dari agen di Malaysia. Beliau tidak dapat membekalkan produk kepada syarikat kami lagi atas sebab2 tertentu.

Buat masa ini company masih tidak mengetahui info ini. Jadi Saya mengambil peluang dengan bertanyakan kepada anda jika anda berminat. Urusan ini dapat memberikan keuntungan dalam jangka panjang. Ini kerana Harga yang didapati dari agen di sana ialah 2,250 Usd per carton.

Dan Harga yang company biasa beli ialah 5,500 Usd per carton. Jika berminat saya akan past contact number agen tersebut untuk anda cuba hubungi. Dan setelah itu saya akan link kan anda dengan company disini. Saya akan perkenalkan anda sebagai agen Untuk Produk ini.

Di sini saya cuma dapat terangkan secara ringkas. Jika Anda ingin mengetahui urusan ini lebih lanjut, boleh saya dapatkan phone number anda untuk di hubungi. So saya akan hubungi anda dan explain more detail.   Sekian untuk kali ini. Terima kasih.

Yang benar,

fizah abdullah,
Siapakah gerangan orang ni? Email orang ni masuk dalam inbox aku. Kalo korang dapat email macam ni, better korang ignore je. Jangan percaya dengan apa email2 yang offer benda2 camni :(


p/s: Kalau korang still tercari2 hadiah untuk birthday, anniversary, doorgift perkahwinan & tunang atau pun nak makan coklat homemade, korang bolehla terjah Sweet Cottage. Kami menawarkan pelbagai jenis homemade chocolate dengan harga yang berpatutan.
banner

3 comments:

meriahceria said...

huh...mohon di panjangkan ke blog patik yeh...time kasih..sharing is ccaring..terbaek!

stormz said...

@meriahceria: orait bebeh!

nadia said...

tq for sharing....
klu bc ikut nafsu, best giler income!!
tp klu bc ikut otak n logik akal, xkan la.... =)

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.