Friday, September 3, 2010

xsabarnya nak raya

Bila dah sampai penghujung Ramadan ni ada cam 1 perasaan lain je. Sedih pun ye gak sebab bulan ramadan ni dah nak berakhir n happy jugak sebab raya dah dekat.hehe..

Radio2 pun sekarang dah sibuk pasang lagu raya. Lagi la rasa macam xsabar2 nak raya. Persiapan raya semua dah siap just belum kemas rumah je lagi. tu small matter.

So macam mana dengan persiapan raya korang?

No comments:

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.