Thursday, October 7, 2010

Contest Redmummy.com

 Jom2 join contest Redmummy.com - Contest Meletup Top Top!.

- Redmummy & RedDaddy -
Dalam entry K.Red tu dia mention suro buat entry pasal RM not the owner of RM aka K.Red. Nak membebel pasal ape ye? Jap2 nak pikir...Dalam RM ni ada macam2 good info yang sangat2 berguna n ada jugak yang aku ikutla..ahhaa

1. Banyak entry pasal makeup. What should u wear 1st n then..How to blend the eyeshadow..



2. Banyak show2 pasal kasut. Owh, I love shoes :)



3. Handbags RM sangat cantik2. Before this xdela suka sangat dengan handbag tapi after k.red show2 dia punya handbags terus rasa cam jatuh cinta. Terus terasa nak pergi beli handbag yang cantik2 but not la designer handbag cam k.red. From RM ni jugak aku kenal brand Miu Miu, Coach



4. From RM jugak, saya yang dulu nye amatla xsuka, anti-red color terus terjatuh cinta dengan warna merah ni. Memangla kalo pakai sumting yang red color orang2 kat kampung selalu cakap 'merahnye mak ngah!'. Sebab tu dulu xsuka.Terlampau terang n rasa cam mencapap je.Tapi sekarang terus suka n i have 1 pair of red wedges n 1 pair of red crocs ;p See impact RM in my life.heheh

5. Since baca RM from 2008, terbukala sikit pintu hati ni nak buat blog. 1st time i bumped into Redmummy.com ni after terbaca 1 artikel from Kosmo - Meraikan blog Redmummy. Rasa cam pelik. Why la dis lady glamor sampai nak buat gathering bagai. Siap ada yang sanggup datang from Singapore. Lepas dah baca blog tu sampai hari ni, barula tau kenapa. Frankly speaking, owner RM aka K.Red sangatla friendly. PR power gila. Semua emails, comments dia reply. N now ni bila tweet pun dia reply gak. N aku cakap ni bukan main2 ye. Aku dah pernah jumpa dengan k.red kat KLCC masa temankan K.Julie (my collegue) collect hadiah from her.

- uish..nampak sangat aku besar godang berdiri kat sebelah K.Red -

Mula2 jumpa tu memangla ada rasa cam berdebar2 jugak. Yela, K.Red ni blogger yang famous amos. Aku ni just blogger picisan. Xtaula ada orang perasan ke x.

6. Aku dapat RM car sticker from her blog too. Korang ada??hahahahhahaha

7. From RM jugak, aku dapat banyak sangat knowledge pasal blogging world. Macam mana nak buat income from blog. Korang baca jela link bawah2 ni. Dah banyak kali aku buat review rahsia2 RM to be on top:
8. Tips2 melancong luar negara pun korang boleh dapat kalau korang baca RM ni. Eventhough aku xpernah try lagi, may be one day aku mesti nak kan tips tu.

Ishh.. pendek kata memang banyakla good info yang korang boleh dapat from RM ni. Parenting tips pun banyak, tips jaga kucing pun ada, advertorial yang penuh dengan info. Xtaula napa 1 of my collegue cakap RM ni blog yang xberilmiah. Xbagus untuk baca. Eh, tapi aku xterpengaruh pun dengan cakap dia sebab I trust RM as my directory.

Xtaula K.Red letak dadah ape kat RM ni. Rasa ketagih semacam je. Tiap2 hari mesti kena buka n baca apa je yang K.Red menceceh. Lepas dah baca rasa cam ada motivation sket nak jadi magus macam k.red. Kalo xsetaraf pun, at least nak jadi lagi bagus daripada apa yang ada sekarang. Hari2 kena berusaha keras n seru je apa yang kita idam2kan. Boleh kn k.red??

Aku belajar seru2 barang yang diidamkan (bukan seru hantu ye korang!) ni from RM jugakla. See, dia buat confession rambut rosak, terus Dove kasi syampu untuk pulihkan/jaga rambut dia tu.

Okla..rasanya nak cakap pasal RM ni memang panjang. Kan korang malas plak nak baca. Kesian plak nanti K.Red n Sirman nak baca panjang2 n nak pilih sape pemenangnya. Oh, saya nak seru k.red sket...kasilah saya menang.nak Hugo boss tu n hadiah2 misteri......fuhh2..



p/s: Kalau korang still tercari2 hadiah untuk birthday, anniversary, doorgift perkahwinan & tunang atau pun nak makan coklat homemade, korang bolehla terjah Sweet Cottage. Kami menawarkan pelbagai jenis homemade chocolate dengan harga yang berpatutan.


banner

2 comments:

IN said...

yap, RM is famos amos :)
semoga berjaya, teringin jugak nak masuk>

kak ina kl said...

good luck yer..tak join contest akak pulak

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.