Wednesday, March 23, 2011

Mencari Sponsor Hadiah Untuk Giveaway

Hi Korang. Kalau korang tengok kat atas ni kan ade sticky mode "Giveaway - Saya Nak rasa Coklat Sweet Cottage". Disebabkan penyertaan yang sangat ramai hampir ke 60 orang, dan saya sangatla xsangka... so saya nak tanyalah kat siapa2 yang ada blogshop tu kot2la korang berminat nak sponsor hadiah.


Nanti saya akan minta pemenang untuk buat 1 entry khas untuk korang. Bolehla promote barangan korang skali. Yang baru2 nak start bisnes tu, dialu-alukan sangat untuk sponsor giveaway saya yang xseberapa ni.

Kalau ade yang berminat, sila email saya ye :)

p/s: Kalau korang still tercari2 hadiah untuk birthday, anniversary, doorgift perkahwinan & tunang atau pun nak makan homemade chocolate, korang bolehla terjah Sweet Cottage. Kami menawarkan pelbagai jenis homemade chocolate dengan harga yang berpatutan.
banner

No comments:

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.