Monday, May 23, 2011

Nur Kasih The Movie & Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides





Promotion besar-besaran menyebabkan aku rasa nak tengok. Lagipun memang aku follow drama Nur Kasih. Movie ni memnag banyak bermain dengan emosi. Awal2 lagi korang dah dapat rasa kesedihan especially bila part Aidil tengah baca yasin. Lepas tu dengan reaksi anak lelaki dia yang sangat terasa kehilangan umi.


Part Adam dengan Nur pun memang dapat aku tengok yang Remy Ishak dengan Tiz ni ade chemistry. Sentiasa ada dugaan yang datang kat diorang. Tapi 1 je cam musykil cite ni, apsal last2 tu Nur cam xkenal orang?


Pirates of the Caribbean ni pun boleh tahan best jugak sebab semua seat penuh time aku tengok. Aku suka tengok gaya Jack Sparrow dalam tu (eh bukan yg sequel ni je. yang lain2 pun suka jgk). Paling xboleh blah masa mermaid yg sexy meksi tu klua, terjojol biji2 mata n terlopong semua mulut2 lelaki2 yang tengok. Dahla depan belakang kat seat aku tu semuanya lelaki. kiri kanan aku pun semua lelaki. Benda2 camtu memang korang suke kn?

- Gambar2 semua hasil peng'Google'an -







p/s: Kalau korang still tercari2 hadiah untuk birthday, anniversary, doorgift perkahwinan & tunang atau pun nak makan homemade chocolate, korang bolehla terjah Sweet Cottage. Kami menawarkan pelbagai jenis homemade chocolate dengan harga yang berpatutan.
banner

No comments:

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.