Saturday, June 11, 2011

Joget Pahang untuk mereka





Kan aku penah mention dalam previous entry pasal nak cari step joget kan? Sebenarnya ayah aku mintak tolong ajarkan budak2 kat area apartment aku ni tarian untuk persembahan anugerah cemerlang anjuran krt. Disebabkan aku memang suka menari2 ni, so setuju jelah nak ajar diorang.

Memang mencabar nak ajar budak2 ni. 1st day latihan ramai jugaklah yang datang. Macam2 karenah ada. Semua mengaku pandai menari. Pastu bila suro buat, abes merapu je diorang ni. Rupe2nye diorang reti menari shuffle je.Cet! Nasib baikla ada 8 orang yang ok sket. So aku amik diorang je. Yang lain bye2 ;p






Nasib baik budak2 yang terpilih ni senang catch-up within 1 week. Senang sket keje. Kasi je step, laju je diorang buat.








Disebabkan KRT tempat aku ni baru je, so xdela lagi peruntukan untuk baju2 kebudayaan. Maybe lepas ni kalau dah ada peruntukan, bolehla buat baju yang cantik2 sket n beli aksesori yang lain. Xsempat nak amik video diorang joget sebab ade sorang makcik ni dok sebokla intebiu aku macam2. Belajar tarian kat mana lah, rumah mana.haiisshh..


p/s: Kalau korang still tercari2 hadiah untuk birthday, anniversary, doorgift perkahwinan & tunang atau pun nak makan homemade chocolate, korang bolehla terjah Sweet Cottage. Kami menawarkan pelbagai jenis homemade chocolate dengan harga yang berpatutan.



banner

No comments:

...From The Bottom of My Heart.. is a personal website. Every opinions and information contained in this website is for owner's own satisfaction. Any reliance you place on such information is therefor at your own risk. Owner will not be responsible for any damage or harm caused. Reviews, comments and opinions are welcome.